Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Lojalnost do blagovne znamke v hotelirstvu : diplomska naloga
Avtorji:Babič, Tjaša (Avtor)
Brezovec, Tomi (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf UNI_Babic_Tjasa_i2002.pdf (1011,45 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:lojalnost, zadovoljstvo, blagovna znamka, nakupni procesi, potrošniki, zlati "M", hoteli, diplomske naloge
Leto izida:2002
Leto izvedbe:2002
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[T. Babič]
Št. strani:72 f
Izvor:Portorož
UDK:640.41:339.138(043.2)
COBISS_ID:311518 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:210
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici