Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The role of digitalization in marketing communication : bachelor thesis
Avtorji:ID Ivanov, Ivan (Avtor)
ID Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Ivanov_Ivan_i2022.pdf (1,39 MB)
MD5: E49213A6417EA775F9B9D565FDCC56CA
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:digitalization, data-driven marketing, personalized advertising, customer relationship, customer decisions
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[I. Ivanov]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VI, 47 str.
PID:20.500.12556/RUP-18568 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004(043.2)
COBISS.SI-ID:118364163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:17.08.2022
Število ogledov:1288
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalizacija, trženje, podatki, personalizirano oglaševanje, odnosi s strankami, odločitve strank


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici