Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Pak, Maja
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Krmac, Nina
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Pak_Maja_i2022.pdf
(797,62 KB)
MD5: 4D7A5FB07C99EBC79D1A5AF8C7AFECC6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
socialna izključenost
,
sociometrična preizkušnja
,
čustvene in vedenjske težave
,
socialna vključenost
,
osnovna šola
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[M. Pak]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[7] f.,69 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18618
UDK:
316.624-053.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
118259203
Datum objave v RUP:
25.08.2022
Število ogledov:
1936
Število prenosov:
113
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
social exclusion
,
sociometric test
,
emotional and behavioural difficulties
,
social inclusion
,
primary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj