Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Bivanje na prostem s perspektive otroka : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Drol, Gaja
(Avtor)
ID
Rutar, Sonja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Drol_Gaja_i2022.pdf
(3,00 MB)
MD5: 0992F597944A9D2EF8C33AE54908EF6B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
bivanje na prostem
,
gozd
,
igra na prostem
,
učenje na prostem
,
otrokovo doživljanje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[G. Drol]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[8] f., 59, 3 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18637
UDK:
796-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
118036739
Datum objave v RUP:
29.08.2022
Število ogledov:
1110
Število prenosov:
47
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
children's perspective
,
forest
,
outdoor play
,
outdoor learning activities
,
spending time outdoors
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj