Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Prepoznavanje nadarjenih učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kužnik, Žanin
(Avtor)
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Kuznik_Zanin_i2022.pdf
(454,34 KB)
MD5: AB70BFC9D77570F7BA5038158D0FDB2F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
učne težave
,
specifične učne težave
,
neverbalne specifične učne težave
,
dvojna izjemnost
,
nadarjeni učenci
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[Ž. Kužnik]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[6] f., 34 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18694
UDK:
159.924:376(043.2)
COBISS.SI-ID:
120328963
Datum objave v RUP:
07.09.2022
Število ogledov:
1426
Število prenosov:
75
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
learning disabiliies
,
specific learning disabilities
,
nonverbal specific learning disabilities
,
dual exceptional
,
gifted students
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj