Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Trženjska strategija vstopa podjetja na španski trg počitniških hišic
Avtorji:ID Pehnec, Ines (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Pehnec_Ines_20070926.pdf (363,86 KB)
MD5: 82FFAA8BCBE56D425C075BAE2B263281
 
URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Pehnec_Ines_20070926.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:mednarodni trg, trženjske aktivnosti, podjetje, strateški management, izdelki, Adria Mobil, blagovna znamka, ciljni trgi, konkurenčnost, prodaja, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[I. Pehnec]
Leto izida:2007
Št. strani:IX, 47 str.
PID:20.500.12556/RUP-1875 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:728.71(460)(043.2)
COBISS.SI-ID:2308055 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3604
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PEHNEC, Ines, 2007, Trženjska strategija vstopa podjetja na španski trg počitniških hišic [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : I. Pehnec. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1875
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici