Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Bratina, Anja
(Avtor)
ID
Felda, Darjo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Bratina_Anja_i2022.pdf
(707,33 KB)
MD5: C275D79D1AD05E2AB0FC18D448C5C5AA
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
neskončnost
,
mišljenje
,
abstraktnost
,
matematika
,
razumevanje neskončnosti
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[A. Bratina]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[10] f., 49 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18981
UDK:
51-053.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
125931779
Datum objave v RUP:
14.11.2022
Število ogledov:
1023
Število prenosov:
32
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
infinity
,
cognition
,
abstraction
,
mathematics
,
understanding of infinity
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj