Naslov: | Kognitivno-konstruktivistični pristopi pri pouku matematike v homogenih in heterogenih skupinah v osnovni šoli : doktorska disertacija |
---|
Avtorji: | ID Černilec, Boris (Avtor) ID Kožuh, Anna (Mentor) Več o mentorju... ID Cotič, Mara (Komentor) |
Datoteke: | PEF_Cernilec_Boris_i2019.pdf (2,36 MB) MD5: FE5E05304ED8A9C7200027EDAF7868D2
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Doktorsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Ključne besede: | pouk v manjših homogenih in heterogenih skupinah, Gagnejeva taksonomija, matematika, učni načrt, pristopi poučevanja, znanje matematike |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Kraj izvedbe: | Koper |
---|
Založnik: | [B. Černilec] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
Leto izvedbe: | 2019 |
---|
Št. strani: | [21] f., 224 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-19018 |
---|
UDK: | 37.091.3:51(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1541370052 |
---|
Datum objave v RUP: | 17.11.2022 |
---|
Število ogledov: | 1770 |
---|
Število prenosov: | 64 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |