Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kako učenci 4. in 5. razredov zaznavajo tuje jezike? : magistrsko delo
Avtorji:ID Pangos, Tadeja (Avtor)
ID Bratož, Silva (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Pangos_Tadeja_i2022.pdf (711,38 KB)
MD5: D7DA9B5D6FFF01E56D61F1E1C62CDCED
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:večjezičnost, otroški govor, tuji jeziki, učenje tujega jezika, zaznavanje tujih jezikov
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Pangos]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:[8] f., 65 str.
PID:20.500.12556/RUP-19024 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'243-057.87(043.2)
COBISS.SI-ID:129424387 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:17.11.2022
Število ogledov:1322
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:multilingualism, children's language development, second language learning, second language perceptions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici