Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Avtentično učenje v okviru projektnega učnega dela pri pouku zgodovine : magistrsko delo
Avtorji:ID Petrič, Tjaša (Avtor)
ID Brodnik, Vilma (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FHS_Petric_Tjasa_i2022.pdf (1,79 MB)
MD5: 71FEB06ED9D728B8E051799293AD8E17
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:sodobne učne strategije, avtentično učenje, projektno učno delo, ustna zgodovina, lokalna zgodovina, slovenska osamosvojitvena vojna, magistrske naloge
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Petrič]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:85 str., [15] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-19059 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:94(043.2)
COBISS.SI-ID:131383811 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:02.12.2022
Število ogledov:1274
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:modern teaching strategies, authentic learning, project work, oral history, local history, Slovenian War of Independence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici