Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spoznavanje in razumevanje vzorcev pri otrocih, starih od 4 do 5 let : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Tavčar, Rok
(Avtor)
ID
Kozel, Lea
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Tavcar_Rok_i2022.pdf
(1,93 MB)
MD5: 39054EAFCF26C95E7805C38EBF454AAC
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
predšolsko obdobje
,
matematika
,
logika in jezik
,
vzorci
,
nadaljevanje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[R. Tavčar]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[9] f., 39 str.
PID:
20.500.12556/RUP-19209
UDK:
51-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
141966083
Datum objave v RUP:
02.03.2023
Število ogledov:
1133
Število prenosov:
32
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
preschool period
,
mathematics
,
logic and language
,
patterns
,
continuation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj