Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila : doktorska disertacija
Avtorji:
ID
Lešnik Jeras, Irina
(Avtor)
ID
Medved-Udovič, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Sitar, Jelena
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Lesnik_Jeras_Irina_2023.pdf
(4,73 MB)
MD5: 04D8D8BD2C4C374ECCE50D09C9A0BFED
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorsko delo/naloga
Tipologija:
2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
gledališka pedagogika
,
drama v izobraževanju
,
celostni učni pristop
,
didaktika književnosti
,
recepcijska zmožnost
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[I. Lešnik Jeras]
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
[10] f., 245 str.
PID:
20.500.12556/RUP-19313
UDK:
37.013.43:792.03(043.3)
COBISS.SI-ID:
149319939
Datum objave v RUP:
16.05.2023
Število ogledov:
1425
Število prenosov:
186
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Impact of the drama in education didactic approach on literary reception ability
Ključne besede:
theatre pedagogy
,
drama in education
,
integrated learning approach
,
didactics of literature
,
reception ability
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj