Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Kavčič, Kaja
(Avtor)
ID
Felda, Darjo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Kavcic_Kaja_2023.pdf
(2,25 MB)
MD5: 2E3EE5688788F6EBEC0558FB4C54BC5F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
števila
,
državni vrtec
,
montessori pedagogika
,
aritmetika
,
predšolski otroci
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[K. Kavčič]
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
[8] f., 84 str.
PID:
20.500.12556/RUP-19321
UDK:
511.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
151057667
Datum objave v RUP:
16.05.2023
Število ogledov:
889
Število prenosov:
23
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
numbers
,
state kindergarten
,
Montessori pedagogy
,
arithmetic
,
preschool children
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj