Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Vloga vrtca pri odkrivanju in prepoznavanju otrok s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Redžić, Merisa
(Avtor)
ID
Opara, Božidar
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Redzic_Merisa_2023.pdf
(763,87 KB)
MD5: 1EEA0853A44BDBF46D768443090CA2C6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
zgodnja obravnava
,
inkluzija
,
vzgojitelji
,
vrtec
,
celostna obravnava
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
M. Redžić
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([10] f., 56 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-19526
UDK:
376-053.4
COBISS.SI-ID:
160894723
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
24.08.2023
Število ogledov:
1425
Število prenosov:
43
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
children with special needs
,
early treatment
,
inclusion
,
educators
,
kindergarten
,
holistic treatment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj