Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Doživljanje dela z osnovnošolci z zgodovino travme v času covid-19 s perspektive pedagoških delavcev in o travmi informiran pristop : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Hribar, Anja
(Avtor)
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Hribar_Anja_2023.pdf
(1,16 MB)
MD5: 4A89367D394825C55465B17633647281
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
osnovnošolci
,
covid-19
,
o travmi informiran pristop
,
odnos pedagoški delavec - učenec
,
stres in učenje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
A. Hribar
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([10], 113 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-19906
UDK:
159.944.4-057.874
COBISS.SI-ID:
170170115
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
09.11.2023
Število ogledov:
1037
Število prenosov:
22
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
primary school students
,
covid-19
,
trauma-informed approach
,
pedagogical worker-student relationship
,
stress and learning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj