Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil" : doktorska disertacija
Avtorji:ID Pećanin, Željka (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Pecanin_Zeljka_2023.pdf (1,97 MB)
MD5: E9CC328C7ED49CC407979832BA5EE9A7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:indosiranje, superživila, nakupna odločitev, vedenje potrošnikov, ozaveščenost potrošnikov
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:Ž. Pećanin
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:X, 127 str., [22] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-20061 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.12:612.39(043.3)
COBISS.SI-ID:179734019 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:05.01.2024
Število ogledov:1568
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:endorsment, superfood, purchase decision, consumer behavior, consumer awareness


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici