Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinška strategija portala : primer trženja v javni upravi
Avtorji:ID Gnidovec, Ida Leonida (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Gnidovec_Ida_Leonida_2024.pdf (1,31 MB)
MD5: 3E22E660D96576FDC6AD879B7B2FD73A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:digitalni marketing, strategija, javni sektor, Slovenija, spletni portal, Zgodovina Slovenije – SIstory, zgodovinopisje
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:I. L. Gnidovec
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 94 str., [1] str. pril.))
PID:20.500.12556/RUP-20269 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004(043.2)
COBISS.SI-ID:194006787 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:26.04.2024
Število ogledov:442
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:digital marketing, strategy, public sector, Slovenia, Zgodovina Slovenije – SIstory, historiography


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici