Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Inkluzija v visokem šolstvu : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Papler, Lea
(Avtor)
ID
Krajnčan, Mitja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Papler_Lea_2024.pdf
(659,93 KB)
MD5: 6E5792949AE251BC8D459E793DB6DA37
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
inkluzija v visokem šolstvu
,
javne univerze
,
dostopnost
,
ovire
,
individualizacija in diferenciacija
,
študenti s posebnimi potrebami
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
L. Papler
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([10] f., 60 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20370
UDK:
376-057.875(043.2)
COBISS.SI-ID:
199378691
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
19.06.2024
Število ogledov:
570
Število prenosov:
52
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
inclusion in higher education
,
public universities
,
accessibility
,
obstacles
,
individualisation and differentiation
,
students with special needs
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj