Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Kako predšolski otroci razumejo čas : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Kovačević, Sara
(Avtor)
ID
Žakelj, Amalija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Kovacevic_Sara_2024.pdf
(1,21 MB)
MD5: 6E394983CAF1566393C692E0CCAA8DE5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
čas
,
količine
,
razumevanje časa
,
matematika
,
merjenje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
S. Kovačević
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([8] f., 34 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20413
UDK:
531.111-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
201193731
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
09.07.2024
Število ogledov:
271
Število prenosov:
11
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
time
,
quantities
,
understanding time
,
mathematics
,
measurement
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj