Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga družbenega omrežja Instagram pri promociji destinacije : zaključni projekt
Avtorji:ID Borković, Dijana (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf DIP_Borkovic_Dijana_2024.pdf (1,81 MB)
MD5: 5AE8BED4D5B981679A58E465A6EF7449
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, turist, turistična destinacija, družbeno omrežje
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:D. Borković
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VII, 43 str., pril.
PID:20.500.12556/RUP-20460 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:004.7
COBISS.SI-ID:202417923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:22.07.2024
Število ogledov:314
Število prenosov:15
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, tourist, tourist destination, social network


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici