Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča učiteljev do uporabe angleščine v razredni komunikaciji pri tujejezikovnem pouku : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Jager, Monika
(Avtor)
ID
Bratož, Silva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Jager_Monika_2024.pdf
(967,88 KB)
MD5: AF437AF937A03AD43541665DBC0D3149
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
stališča učiteljev
,
razredna komunikacija
,
poučevanje angleščine
,
pristopi poučevanja
,
raba materinščine
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
M. Jager
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([9] f., 90 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20473
UDK:
37.091.3:81'243(043.2)
COBISS.SI-ID:
204263683
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
13.08.2024
Število ogledov:
263
Število prenosov:
18
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
teacher’s attitudes
,
classroom communication
,
English teaching
,
teaching approaches
,
use of mother tongue
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj