Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Inkluzivne strategije vključevanja otrok s sopojavnostjo ADHD in specifičnih učnih težav v učni proces : magistrsko delo
Avtorji:ID Krautberger, Kaja (Avtor)
ID Drljić, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf MAG_Krautberger_Kaja_2024.pdf (716,19 KB)
MD5: 626510DE04DB58CD78349A8AA6856973
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, specifične učne težave, inkluzija, prilagoditve, učenci s posebnimi potrebami, sopojavnost
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:K. Krautberger
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF ([9] f., 66 str.))
PID:20.500.12556/RUP-20484 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376:616.89-008.47(043.2)
COBISS.SI-ID:204446467 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:16.08.2024
Število ogledov:162
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:attention deficit hyperactivity disorder, specific learning difficulties, inclusion, adaptations, students with special needs, comorbidity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici