Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Razvoj blagovne znamke s pomočjo skupnosti : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Mutić, Damira (Avtor)
ID Ruzzier, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Mutic_Damira_2024.pdf (1,01 MB)
MD5: 9C51C4E3EC80A8B1F24746E01CB832A5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, SBFunnel, uporabniki, skupnost, vplivneži, osebna blagovna znamka
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:D. Mutić
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:IX, 49 str., [1] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-20569 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:206941699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.09.2024
Število ogledov:403
Število prenosov:15
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, development of the brand, SBFunnel, users, community, influencers, personal brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici