Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Dvojno izjemni učenci v vzgojno-izobraževalnem sistemu : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Bastič, Kaja
(Avtor)
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Bastic_Kaja_2024.pdf
(1,94 MB)
MD5: 2B4CF5214E389439081168D90C7E2510
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
dvojna izjemnost
,
dvojno izjemni učenci
,
nadarjenost
,
posebne potrebe
,
odkrivanje in delo z dvojno izjemnimi učenci
,
zakonodaja za dvojno izjemne učence
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
K. Bastič
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([9] f., 54 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20650
UDK:
159.924-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
208475651
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
23.09.2024
Število ogledov:
276
Število prenosov:
18
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
twice-exceptionality
,
twice-exceptional pupils
,
giftedness
,
special needs
,
identifying and working with twice-exceptional students
,
legislation for twice-exceptional students
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj