Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Uporaba metode recipročnega poučevanja za spodbujanje napredka učencev pri razumevanju in obnovi besedila : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Dellore, Katja
(Avtor)
ID
Zudič Antonič, Nives
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Dellore_Katja_2024.pdf
(1,40 MB)
MD5: EC373BE711891BAC7234924C3C3405E6
Jezik:
Italijanski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
Reciprocal Teaching
,
apprendimento basato su evidenze
,
progresso e apprendimento permanente
,
indici statistici – effect size
,
metodo con elevato grado di efficacia
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
K. Dellore
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-20853
UDK:
37.091.3:159.953(043.2)
COBISS.SI-ID:
215535619
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
19.11.2024
Število ogledov:
84
Število prenosov:
2
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Applicazione del metodo del Reciprocal Teaching per favorire il progresso dei discenti nella comprensione e nella sintesi di un testo
Ključne besede:
recipročno učenje
,
učenje na podlagi dokazov
,
napredek in vseživljenjsko učenje
,
statistični kazalniki
,
metoda z visokim nivojem učinkovitosti
,
Reciprocal Teaching
,
evidence-based learning
,
progress and lifelong learning
,
statistical indices – effect size
,
highly effective method
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj