Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pomen prepoznavanja močnih področij učencev s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Mevlja, Darja
(Avtor)
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Željeznov Seničar, Maruška
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Mevlja_Darja_2024.pdf
(1,73 MB)
MD5: C98FF066F47506C324D3E53706E56A1E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
močna področja
,
primanjkljaji
,
individualiziran program
,
načini vključevanja
,
samoocena
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
D. Mevlja
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-20870
UDK:
376-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
215871491
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
20.11.2024
Število ogledov:
58
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
students with special needs
,
strengths
,
deficits
,
individualised programme
,
pathways to inclusion
,
self-assessment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj