Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča razrednih učiteljev glede problemskega pouka matematike : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Hrovat, Nina
(
Avtor
)
ID
Hudovernik, Sanela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Hrovat_Nina_2025.pdf
(1,26 MB)
MD5: B2C623D1BA7D0227EFEB086737CE3CDA
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
problemski pouk
,
matematika
,
stališča učiteljev
,
ovire
,
razredni pouk
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
N. Hrovat
Leto izida:
2025
Leto izvedbe:
2025
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-21117
UDK:
37.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
228138499
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
06.03.2025
Število ogledov:
470
Število prenosov:
27
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
problem-based learning
,
mathematics
,
teacher's views
,
obstacles
,
elementary education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj