Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Porajajoča se pismenost v vrtcih na dvojezičnih območjih : doktorska disertacija
Avtorji:ID Bertok, Monica (Avtor)
ID Zorman, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Coonan, Carmel Mary (Komentor)
Datoteke:.pdf DR_Bertok_Monica_2025.pdf (1,98 MB)
MD5: F21413354C12ADE71DDABA699796ADFC
 
Jezik:Italijanski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:alfabetizzazione, letteratismo, scuola dell'infanzia, bilinguismo, plurilinguismo, infanzia, glottodidattica umanistico-affettiva, linguaggio, ambiente bilingue, tesi di dottorato
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:M. Bertok Vatovec
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:185 str., [31] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-21213 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'246.2:373.22(043.3)
COBISS.SI-ID:233323523 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:25.04.2025
Število ogledov:122
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Alfabetizzazione emergente nella scuola dell'infanzia nell'ambiente bilingue : tesi di dottorato
Ključne besede:pismenost, porajajoča se pismenost, vrtec, dvojezičnost, večjezičnost, otroštvo, humanistično-afektivni pristop, jezik, dvojezično območje, doktorske disertacije, literacy, nursery school, bilingualism, multilingualism, childhood, humanistic-affective teaching language, language, bilingual environment, dissertations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici