Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Zaznamovanost otrok s posebnimi potrebami zaradi kategorizacije/usmerjanja v izobraževanju : magistrsko delo
Avtorji:
ID
jeglič, Tadeja
(
Avtor
)
ID
Drobnič, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_jeglic_Tadeja_2025.pdf
(968,30 KB)
MD5: E791A8A6A9293F2138F2B80F1A458772
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
dodatna strokovna pomoč
,
socialna vključenost
,
stigmatizacija/zaznamovanost
,
usmerjanje v izobraževanju
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
T. Jeglič
Leto izida:
2025
Leto izvedbe:
2025
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-21318
UDK:
376-053.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
238102787
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
03.06.2025
Število ogledov:
110
Število prenosov:
10
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
children with special needs
,
inclusion
,
special educational aid
,
social inclusion
,
stigmatisation
,
school programme alteration
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj