Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Percepcija avtentičnosti tržne znamke Ljubljana s strani lokalnih prebivalcev : magistrsko delo
Avtorji:ID Mihelčič, Rok (Avtor)
ID Sedmak, Gorazd (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf MAG_Mihelcic_Rok_2025.pdf (1020,68 KB)
MD5: F4A945C4602B0A719C83D65B03843A3B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:percepcija, tržna znamka, avtentičnost, Ljubljana, lokalno prebivalstvo
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:R. Mihelčič
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:V, 56 str., [25] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-21406 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:241127939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:03.07.2025
Število ogledov:84
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici