Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Project-based learning in timber engineering education : a recent example
Avtorji:
ID
Derikvand, Mohammad
(
Avtor
)
Datoteke:
RAZ_Derikvand_Mohammad_2025.pdf
(452,64 KB)
MD5: 3DBB22A02675218111C1DE1494C70EFA
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Opis:
This opinion paper advocates for project-based learning (PBL) and teaching as a way of preserving active learning in timber engineering education. A recent example of using PBL in a timber engineering course is presented. Its strengths and associated challenges are briefly highlighted, and some suggestions are provided for the adoption of such approaches.
Ključne besede:
project-based learning
,
timber engineering
,
engineering higher education
Leto izida:
2025
Št. strani:
str. 17-20
Številčenje:
Vol. 20, iss. 1
PID:
20.500.12556/RUP-21528
UDK:
62:378
ISSN pri članku:
1930-2126
DOI:
10.15376/biores.20.1.17-20
COBISS.SI-ID:
213527555
Datum objave v RUP:
06.08.2025
Število ogledov:
313
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Bioresources
Založnik:
Dept. of Wood and Paper Science, College of Natural Resources, North Carolina State University
ISSN:
1930-2126
COBISS.SI-ID:
1618569
Gradivo je financirano iz projekta
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
I0-0035-2022
Naslov:
Infrastrukturna skupina Univerze na Primorskem
Financer:
EC - European Commission
Številka projekta:
101160532
Naslov:
NEW EUROPEAN BAUHAUS ACADEMY ALLIANCE
Akronim:
NEBA Alliance
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Številka projekta:
101148077
Naslov:
LIFE23-PRE-IT-LIFE BE-WoodEN
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Številka projekta:
.
Naslov:
Green, Digital and Inclusive University of Primorska
Akronim:
GDI UP
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
projektno učenje
,
inženiring lesarstva
,
visokošolsko inženirsko izobraževanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj