Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
Avtorji:ID Trampuš, Michelle (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Trampus_Michelle_20090717.pdf
 
.pdf Trampus_Michelle_20090717.pdf (536,51 KB)
MD5: 7CFD6937C0D713BF33F05F6143388B87
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Trampuš]
Leto izida:2009
Št. strani:VIII, 35 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2190 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:3236823 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4090
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TRAMPUŠ, Michelle, 2009, Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : M. Trampuš. [Dostopano 24 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=2190
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici