Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča slovenskih in italijanskih vzgojiteljic o inkluziji otrok z okvaro vida v dejavnosti STEAM
Avtorji:
ID
Cotič, Nastja
(
Avtor
)
ID
Dolenc, Nataša
(
Avtor
)
ID
Drljić, Karmen
(
Avtor
)
ID
Maljevac, Mateja
(
Avtor
)
Datoteke:
RAZ_Cotic_Nastja_2025.pdf
(130,30 KB)
MD5: 95049D20FC9DEBBCBC8C44B1566499A5
https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-538-2/28.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
inkluzija
,
okvare vida
,
pristop STEAM
,
vzgojitelji
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
17.11.2025
Leto izida:
2025
Št. strani:
Str. 483-501
PID:
20.500.12556/RUP-22183
UDK:
376-056.262
DOI:
10.26493/978-961-293-538-2.28
COBISS.SI-ID:
260204803
Datum objave v RUP:
05.12.2025
Število ogledov:
49
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del monografije
Naslov:
Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe
Uredniki:
Sanela Hudovernik, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Karmen Drljić, Eda Birsa, Maja Mezgec, Nastja Cotič, Petra Dolenc, Nika Ferbežar, Dejan Hozjan, Tina Štemberger
Kraj izida:
Koper
Založnik:
Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:
2025
ISBN:
978-961-293-538-2
COBISS.SI-ID:
255948547
Naslov zbirke:
Knjižnica Ludus
Številčenje v zbirki:
60
ISSN zbirke:
2630-3809
Gradivo je financirano iz projekta
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0444-2022
Naslov:
Vseživljenjsko učenje za trajnostno družbo prihodnosti
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Attitudes of Slovenian and Italian preschool teachers on the inclusion of children with visual impairments in STEAM activities
Ključne besede:
inclusion
,
visual impairments
,
STEAM approach
,
preschool teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj