Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Stališča slovenskih in italijanskih vzgojiteljic o inkluziji otrok z okvaro vida v dejavnosti STEAM
Avtorji:ID Cotič, Nastja (Avtor)
ID Dolenc, Nataša (Avtor)
ID Drljić, Karmen (Avtor)
ID Maljevac, Mateja (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Cotic_Nastja_2025.pdf (130,30 KB)
MD5: 95049D20FC9DEBBCBC8C44B1566499A5
 
URL https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-538-2/28.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:inkluzija, okvare vida, pristop STEAM, vzgojitelji
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:17.11.2025
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 483-501
PID:20.500.12556/RUP-22183 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376-056.262
DOI:10.26493/978-961-293-538-2.28 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:260204803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:05.12.2025
Število ogledov:49
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe
Uredniki:Sanela Hudovernik, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Karmen Drljić, Eda Birsa, Maja Mezgec, Nastja Cotič, Petra Dolenc, Nika Ferbežar, Dejan Hozjan, Tina Štemberger
Kraj izida:Koper
Založnik:Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:2025
ISBN:978-961-293-538-2
COBISS.SI-ID:255948547 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Knjižnica Ludus
Številčenje v zbirki:60
ISSN zbirke:2630-3809

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0444-2022
Naslov:Vseživljenjsko učenje za trajnostno družbo prihodnosti

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Attitudes of Slovenian and Italian preschool teachers on the inclusion of children with visual impairments in STEAM activities
Ključne besede:inclusion, visual impairments, STEAM approach, preschool teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici