Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Inovativna uporaba GUI-tutorja pri projektih iz robotike in elektronike v pedagoškem kontekstu
Avtorji:ID Rihtaršič, David (Avtor)
ID Gabrovšek, Rok (Avtor)
Datoteke:.pdf ZUP_Rihtarsic_David_2025.pdf (166,94 KB)
MD5: 9956C873B264DDF77F2BA7B65732FCFC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Opis:Prispevek obravnava inovativno uporabo generativne umetne inteligence (GUI) pri predmetih Robotika in Elektronika na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. V okviru obeh predmetov, ki ju obiskujejo študenti dvopredmetnega študija s smerjo vezave s tehniko, smo v zimskem semestru 2024/2025 uvedli nov pristop k samostojnemu delu študentov pri izdelavi končnih projektov. Uporabljen je bil prilagojen GUI-agent – tutor, nadgrajen z didaktičnimi priporočili (aktivno učenje, Kolbov učni cikel) in opremljen z literaturo, ki je bila obravnavana pri predavanjih. Za razliko od splošnih generativnih modelov je agent upošteval razpoložljivo opremo študentov ter tehnične specifike projektov. Tako je zagotavljal specifične in relevantne odgovore, prilagojene konkretni situaciji. Namen sistema je bil usmeriti študente skozi individualizirano učno pot, pri čemer je agent s svojimi odgovori nadomeščal učiteljevo prisotnost, kadar je bil ta zaseden. Zbrana vprašanja in odgovori, ki so nastali med interakcijami GUI-agenta – tutorja s študenti, bodo služili za nadaljnji razvoj agenta in izboljšanje njegove pedagoške učinkovitosti.
Ključne besede:generativna umetna inteligenca, GUI-tutor, personalizirano učenje, projekti iz elektronike in robotike, Kolbov učni cike
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 281-299
PID:20.500.12556/RUP-22338 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.018:004.8
DOI:10.26493/978-961-293-431-6.13 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:255198211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.12.2025
Število ogledov:78
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence : mednarodne smernice in raziskave
Uredniki:Andrej Flogie, Sonja Čotar Konrad
Kraj izida:Koper
Založnik:Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:2025
ISBN:978-961-293-431-6
COBISS.SI-ID:237356291 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Knjižnica Ludus
Številčenje v zbirki:58
ISSN zbirke:2630-3809

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Innovative application of a GEN-AI tutor in robotics and electronics projects in a pedagogical context
Opis:This paper explores an innovative use of generative artificial intelligence (GEN-AI) in the courses “Robotics” and “Electronics” at the Faculty of Education, University of Ljubljana. In these courses, attended by dual-major students with a focus on technology, a new approach to independent student work on final projects was introduced in the winter semester of the academic year 2024/2025. A tailored GEN-AI agent-tutor was employed, enhanced with didactic principles (active learning, Kolb‘s learning cycle) and equipped with literature covered in lectures. Unlike general generative models, the agent accounted for the students’ available equipment and the technical specifics of the projects. This allowed it to provide specific and relevant responses tailored to the given situation. The system aimed to guide students through a personalised learning pathway, with the agent’s responses substituting for the teacher‘s presence when the teacher was unavailable. Questions and responses generated during interactions between the Gen-UI agent-tutor and students will serve as a basis for further development and improvement of the agent‘s pedagogical effectiveness.
Ključne besede:generative artificial intelligence, personalised learning, electronics and robotics projects, Kolb‘s learning cycle


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici