Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Moč civilne pobude na področju zdravstva
Avtorji:
ID
Hočevar, Franc
(Avtor)
Datoteke:
http://www.ivz.si/javne_datoteke/bilten/datoteke/153-Uvodnik.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
UPR - Univerza na Primorskem
Leto izida:
2009
Št. strani:
str. 113
Številčenje:
Letn. 25, št. 4
PID:
20.500.12556/RUP-2292
ISSN:
1318-2927
UDK:
61
COBISS.SI-ID:
1024151124
Datum objave v RUP:
15.10.2013
Število ogledov:
3527
Število prenosov:
44
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HOČEVAR, Franc, 2009, Moč civilne pobude na področju zdravstva. V : [na spletu]. Vol. 25, no. 4. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.ivz.si/javne_datoteke/bilten/datoteke/153-Uvodnik.pdf
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Oglaševanje v digitalnih medijih
Digitalno marketinško komuniciranje v podjetju Si.mobil, d.d.
Nove oblike digitalnega marketinškega komuniciranja - vplivneži
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Hišni in cestni prah kot indikatorja elementne sestave trdnih delcev v zraku.
Kvaliteta zraka in problematika izpustov trdnih delcev v ozračje
Merilna negotovost in časovna konstanta onset S-THB-M00x senzorjev za merjenje temperature in relativne vlažnosti zraka
ONESNAŽEVANJE ZRAKA Z DELCI Z VIDIKA CESTNEGA PROMETA
Analiza vremenskega vpliva na koncentracijo prašnih delcev v zraku
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj