Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta
Avtorji:ID Stegel Smiljanič, Tjaša (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Stegel_Tjasa_20100812.pdf
 
.pdf Stegel_Tjasa_20100812.pdf (407,25 KB)
MD5: FB1BC2217A313BA7EB28203281AD627B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:turizem, potovanja, trženje, komuniciranje, trženjski splet, prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Stegel Smiljanič]
Leto izida:2010
Št. strani:VIII, 31 str.
PID:20.500.12556/RUP-2434 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:3609303 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3468
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
STEGEL SMILJANIČ, Tjaša, 2010, Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : T. Stegel Smiljanič. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=2434
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici