Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta
Avtorji:ID Stegel Smiljanič, Tjaša (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Stegel_Tjasa_20100812.pdf
 
.pdf Stegel_Tjasa_20100812.pdf (407,25 KB)
MD5: FB1BC2217A313BA7EB28203281AD627B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:turizem, potovanja, trženje, komuniciranje, trženjski splet, prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Stegel Smiljanič]
Leto izida:2010
Št. strani:VIII, 31 str.
PID:20.500.12556/RUP-2434 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:3609303 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3113
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici