Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv akkcijskega trgovskega oglaševanja na potrošnika
Avtorji:ID Šraj, Natalija (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Sraj_Natalija_20101127.pdf
 
.pdf Sraj_Natalija_20101127.pdf (660,42 KB)
MD5: 011DF97B09D33AD5BC8A247414814DE2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:oglaševanje, trgovina, kupci, zadovoljstvo, potrebe
Kraj izida:Koper
Založnik:[N. Šraj]
Leto izida:2010
Št. strani:VII, 37 str. + pril
PID:20.500.12556/RUP-2592 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:3762903 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3169
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici