Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uvedba kontaktnega centra in CRM rešitve v podjetje
Avtorji:ID Terčelj, Andreja (Avtor)
ID Likar, Borut (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Tercelj_Andreja_20100820.pdf
 
.pdf Tercelj_Andreja_20100820.pdf (879,31 KB)
MD5: E19023B70DBDAE329E617C6F7C69177D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:kupci, odnosi s strankami, upravljanje, management, kontaktni center, informacijski sistemi
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Terčelj]
Leto izida:2010
Št. strani:VII, 59 str.
PID:20.500.12556/RUP-3167 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.89:004(043.2)
COBISS.SI-ID:3596247 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3871
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TERČELJ, Andreja, 2010, Uvedba kontaktnega centra in CRM rešitve v podjetje [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : A. Terčelj. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3167
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici