| Naslov: | Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja |
|---|
| Avtorji: | ID Vidmar, Tadej (Avtor) |
| Datoteke: | http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/Dissertationes_24_ISBN_978-961-270-175-8_SWF/ISBN_978-961-270-175-8.html
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
|---|
| Tipologija: | 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji |
|---|
| Organizacija: | UPR - Univerza na Primorskem
|
|---|
| Ključne besede: | pedagogika, vzgoja in izobraževanje, zgodovina pedagogike, andragogika, zgodovina andragogike, neformalno izobraževanje, neformalno učenje, priložnostjo učenje, vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, reformacija, antika, srednji vek, poklicni razvoj, osebnostni razvoj, antični Rim, antična Grčija |
|---|
| Leto izida: | 2013 |
|---|
| Št. strani: | Str. 17-41 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUP-3168  |
|---|
| UDK: | 374.7 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 52424546  |
|---|
| Datum objave v RUP: | 15.10.2013 |
|---|
| Število ogledov: | 5927 |
|---|
| Število prenosov: | 95 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |