Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinške strategije avtomobilskega podjetja v času krize
Avtorji:ID Kranjc, Matevž (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kranjc_Matevz_20130430.pdf
 
.pdf Kranjc_Matevz_20130430.pdf (246,80 KB)
MD5: CB6994B41F26EE20C06C0EBAC3C99C5F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:avtomobilska industrija, ekonomska kriza, organiziranost, strategije
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Kranjc]
Leto izida:2013
Št. strani:VII, 31 str.
PID:20.500.12556/RUP-3391 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.124:629.331(043.2)
COBISS.SI-ID:4698583 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3397
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRANJC, Matevž, 2013, Marketinške strategije avtomobilskega podjetja v času krize [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : M. Kranjc. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3391
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici