Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
Avtorji:ID Legović, Laura (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Legovic_Laura_20110126.pdf
 
.pdf Legovic_Laura_20110126.pdf (519,30 KB)
MD5: 0DAB7C6CF033711F59BDFDFF20CC6A11
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:oglaševanje, učinkovitost, ustvarjalnost, nagrade, kampanja
Kraj izida:Koper
Založnik:[L. Legović]
Leto izida:2010
Št. strani:VIII, 47 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-360 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659(043.2)
COBISS.SI-ID:3859671 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3250
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici