Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pozicioniranje blagovne znamke Remko na slovenskem trgu
Avtorji:ID Zavec, Jože (Avtor)
ID Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Zavec_Joze_20080207.pdf
 
.pdf Zavec_Joze_20080207.pdf (613,10 KB)
MD5: D591787C9C1872FA628FECF34605C55F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, strategija trženja, trženjski splet, tržni delež, blagovne znamke, raziskava tržišča, pozicioniranje
Kraj izida:Koper
Založnik:[J. Zavec]
Leto izida:2007
Št. strani:VIII, 55 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3927 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:2520023 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4589
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZAVEC, Jože, 2007, Pozicioniranje blagovne znamke Remko na slovenskem trgu [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : J. Zavec. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3927
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici