Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke
Avtorji:ID Plestenjak, Ana Polona (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Plestenjak_Polona_20090717.pdf (544,06 KB)
MD5: B74CFA35C8F7A24C324F9C7FD150521A
 
URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Plestenjak_Polona_20090717.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trgovska znamka, pospeševanje prodaje, kartice ugodnosti, kuponi, dodana vrednost
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. P. Plestenjak]
Leto izida:2009
Št. strani:VIII, 46 str.
PID:20.500.12556/RUP-4152 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:3236055 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:5060
Število prenosov:109
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PLESTENJAK, Ana Polona, 2009, Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : A. P. Plestenjak. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=4152
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici