Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Komunikacija v procesu reševanja reklamacij
Avtorji:ID Zupan, Marko (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Zupan_Marko_20091028.pdf
 
.pdf Zupan_Marko_20091028.pdf (383,88 KB)
MD5: FB5D85AE1A3B18E1FDD2BB7D2C488FC9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:ugovori, reklamacije, pritožbe, komuniciranje
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Zupan]
Leto izida:2009
Št. strani:VIII, 38 str.
PID:20.500.12556/RUP-436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:3314903 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:5094
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZUPAN, Marko, 2009, Komunikacija v procesu reševanja reklamacij [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : M. Zupan. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=436
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici