Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Tipologija slikanice in razvijanje otrokovih književnih interesov
Avtorji:
ID
Kovač, Monika
(Avtor)
ID
Medved-Udovič, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Kovac_Monika_2013.pdf
(1,25 MB)
MD5: C247A71846666F37F6CA691EE70F351D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
slikanice
,
izvirne slovenske slikanice
,
otrokov razvoj
,
vrednotenje slikanic
,
likovni in besedilni del
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[M. Kovač]
Leto izida:
2013
Št. strani:
[7], 46 str.
PID:
20.500.12556/RUP-490
UDK:
373.2:82-93(043.2)
COBISS.SI-ID:
4768727
Datum objave v RUP:
15.10.2013
Število ogledov:
5207
Število prenosov:
343
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČ, Monika, 2013,
Tipologija slikanice in razvijanje otrokovih književnih interesov
[na spletu]. Diplomsko delo. Koper : M. Kovač. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=490
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Podjetniki na družbenih omrežjih
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Sociopsihološke in osebnostne značilnosti sledilcev kot dejavniki pozicioniranja digitalnih vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj