Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Piloting regulatory impact assessment
Avtorji:
ID
Staroňová, Katarína
(Avtor)
ID
Krapež, Katarina
(Avtor)
ID
Pavel, Jan
(Avtor)
Datoteke:
http://web.ebscohost.com/ehost/detail?vid=3&hid=25&sid=85ccb600-4029-47f7-b55f-b3f673a24db5%40sessionmgr15&bdata=Jmxhbmc9c2wmc2l0ZT1laG9zdC1saXZl#db=buh&AN=30046136
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:
better regulation
,
regulatory impact assessment
,
pilot studies
,
legislative process
,
consultation
Leto izida:
2007
Št. strani:
str. 271-280
Številčenje:
Vol. 25, No. 4
PID:
20.500.12556/RUP-50
ISSN:
1461-5517
UDK:
347.78
COBISS.SI-ID:
4575703
Datum objave v RUP:
15.10.2013
Število ogledov:
3478
Število prenosov:
44
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
upravljanje
,
vpliv
,
zakonodajni postopek
,
svetovanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj