Naslov: | Štirje principi vzgoje na primeru majevske kulture iz Chiapasa in Jukatana |
---|
Avtorji: | ID Terčelj, Marija Mojca (Avtor) |
Datoteke: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-J8AG9YXP
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | UPR - Univerza na Primorskem
|
---|
Opis: | Prièujoèi prispevek, ki sega na zunajevropsko obmoèje, skusa na podlagi primerjave druzinske vzgoje in vzgoje drzavnih izobrazevalnih projektov med gorskimi Maji v Chiapasu in Maji na Jukatanu prikazati vkljuèevanje otrok v sirse druzbeno okolje in nekatere probleme, ki se vzpostavljajo s sooèanjem dveh neusklajenih vzgojnih pristopov. Glavna razhajanja med vzgojo, ki jo ponuja druzinsko okolje, in vzgojnimi principi, ki jih ponuja sodobna pedagoska znanost, so v tesni povezanosti druzinskih èlanov in vzgajanju k samostojnosti, odgovornosti in spostovanju v indijanskih skupnostih ter nesamostojnosti, parcializaciji in odtujenosti v primeru sodobnih pedagoskih pristopov. |
---|
Ključne besede: | vzgoja, družina, vrednote, indigenizem, izobraževalni projekti, Chiapas, Jukatan |
---|
Založnik: | Slovene Ethnographic Museum |
---|
Leto izida: | 2007 |
---|
Št. strani: | str. 71-86 |
---|
Številčenje: | Letn. 17 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-5046 |
---|
ISSN: | 0354-0316 |
---|
UDK: | 37:39(725.1) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1388755 |
---|
Datum objave v RUP: | 10.07.2015 |
---|
Število ogledov: | 3155 |
---|
Število prenosov: | 42 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |