Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketing tourism destinations online : strategies for the information age
Avtorji:Avtorji niso navedeni.
Datoteke:URL http://www.world-tourism.org
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Razvojna raziskava
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Opis:Marketing tourism destinations online : strategies for the information age
Ključne besede:marketing, trženje, turizem, Internet, informacijska družba, on-line, informacijski sistemi, MIS, informacijska tehnologija, WWW, World Wide Web, svet, dežele, distribucija, potovanja, prodaja, primeri, case study
Založnik:World Tourism Organization, Business Council
Leto izida:1999
Št. strani:VIII, 168 str.
UDK:339.138:338.48
ISBN:92-844-0328-6
COBISS.SI-ID:106206 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:2845
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici