Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Services marketing : people, technology, strategy
Avtorji:ID Lovelock, Christopher H. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.prenhall.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:Services marketing : people, technology, strategy
Ključne besede:trženje, marketing, storitve, servisi, vrednotenje, vodenje, poslovodni delavci, poklicna uspešnost, strategija, strategija trženja, trg, cene, dodana vrednost, potrošnik, komuniciranje, kvaliteta
Založnik:Prentice Hall
Leto izida:2001
Št. strani:XVII, 717 str.
PID:20.500.12556/RUP-5496 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(075.8):658.64
COBISS.SI-ID:433367 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:5993
Število prenosov:111
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LOVELOCK, Christopher H., 2001, Services marketing : people, technology, strategy [na spletu]. Prentice Hall. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.prenhall.com
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici