Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev : diplomska naloga
Avtorji:ID Komadina, Bernarda (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Komadina_Bernarda_20140225.pdf
 
.pdf Komadina_Bernarda_20140225.pdf (424,08 KB)
MD5: 51FE85A219585F91F0605FE281CD26DE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:kakovost, organizacije, motivacija, standardi, poslovanje, organiziranost
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Komadina]
Leto izida:2014
Št. strani:IX, 31 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-5751 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.6:616.314(043.2)
COBISS.SI-ID:1536323780 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:2057
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici